dinsdag 18 februari 2014

Vlog: onderweg naar school en op de campus

Hej hej! Vandaag heb ik weer een drukke dag gehad. Eerst Zweedse les gehad en na de lunch gelijk weer terug naar de campus voor labwerk voor mijn virologie course. Het weer valt een beetje tegen want het heeft zelfs geregend vandaag! Achja, Roxan en ik vermaken ons toch wel samen. Vandaag hebben we namelijk de grote schoonmaak gehouden nadat we eindelijk een stofzuiger en wat soppies gevonden hadden. Alles is weer heerlijk fris, naja behalve mijn wc.. IEL, er zitten gewoon permanente remsporen in!!!

Nog even over het avontuur met mijn internet en stroom. Het internet van Roxan en mij heeft het een week niet gedaan. Toen de elektricien langs is geweest deed het internet het wel, maar de stroom niet meer! Pff, lekkere handige handyman zeg. Gelukkig is er vandaag weer iemand wezen kijken en is het probleem opgelost..

Roxan is gister wezen kijken bij het meer en heeft hele mooie foto's op haar blog staan. Klik hier om naar de blog van Roxan te gaan.

Verder hebben we ook nog een vlog gemaakt, alleen lukte het niet om die op YouTube te zetten dus moeten jullie even op deze link klikken om naar het filmpje te gaan: http://vimeo.com/86980941

Hieronder nog wat foto's van de omgeving!






1 opmerking: