woensdag 12 februari 2014

ROOMTOUR!

Ik heb mijn kamertje helemaal ingericht naar mijn smaak voor zover dat kon. Roxan en ik zijn naar de 2ehands winkel geweest in Alidhem (de wijk in Umea waarin we wonen) en hebben allemaal reutjes gekocht om onze kamers mee op te leuken. Ook hadden we nog wat extra borden, bekers en mokken nodig. Het winkeltje was volgepropt met zooi, maar als je goed keek vond je leuke dingen. De enige dingen dat ik graag nog wil op mijn kamer is mijn fotomuur, mijn open kast bedekken en iets om mijn kettingen aan op te hangen want ze liggen nu op een dotje op mijn vensterbank. Maar voor nu vind ik het een leuke kamer geworden en voel ik me helemaal op mijn plek!

btw: De foto's heb ik rond 5 uur gemaakt en dan is het hier al donker, dus de kleuren zijn een beetje geel uitgevallen. Ook al lijkt het niet zo, mijn muren zijn wit! :)

mijn sleutel!!!
kapstok in mijn binnenkomst halletje
Opbergkast waarin ik mijn jasjes heb hangen en mijn koffers en schoonmaakspullen heb staan.
Mijn kledingkast, jammer dat deze open is want het oogt heel rommelig.
Bed en nachtkastje (tafelkleedje is 2e hands)
Fotokaart die ik heb gehad van Martijn toen we 5 jaar hadden en een lieve brief van mijn opa en oma
Zithoekje met de oorspronkelijke bruine ribstof stoel. Gelukkig vonden we roze stof bij het 2ehandswinkeltje!
Mijn bureau voor het raam (wie spot Roxan?)
Lipsticks, armbandjes en ringen op mijn vensterbank (glazen zijn 2e hands)
 
Tijdschriften en nagellak op mijn bureau, zo hoef ik me nooit te vervelen!
Bijzet tafel met mijn volleybal fotoboek en een dienblad met sieraden en een fotokaart.
De fotokaart heb ik van Martijn gekregen, de (nep)kristallen schaal en het lingonberry dienblad zijn 2e hands en het roze doosje is een DIY.
Dit is een leeg hoekje die ik gebruik voor mijn (toilet) tassen en makeup. Het blauwe boekje op de stapel kranten is een dagboek die ik heb gekregen van mijn opa en oma.
Ik heb weinig ruimte om spullen kwijt te kunnen in de badkamer, daarom een handige (2e hands) beker.

Het spiegelkastje boven mijn wasbak waar echt niks inpast!
Daar wil ik mijn fotomuur maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten