maandag 3 februari 2014

Afscheidsfeest

Zaterdag vierde ik mijn afscheidsfeestje in Zweedse stijl en heb echt een super avond gehad. Bij de voordeur stond een levensgrote opblaas sneeuwpop en natuurlijk hing er ook een Zweedse vlag. Mijn moeder en Ineke hebben de hele dag in de keuken gestaan voor de Zweedse hapjes. (super bedankt, het was heerlijk!)

Er waren zoveel mensen gekomen dat ik bijna tijd tekort had om met iedereen te kletsen! Toen de woonkamer volstond met visite en ik nog druk bezig was om een lekker Zweeds balletje naar binnen te werken, werd ik naar het midden van de kamer geroepen. Vera stond daar met een kaart 'We gaan je missen..' met allemaal namen van vrienden, familie en mijn ouders. Ik moest een hele grote doos uitpakken en in die doos zat een FREAKING SPIEGELREFLEX CAMERA!!!!!!!!!

Hieronder wat foto's van zaterdag. De eerste drie foto's heb ik gemaakt met de digitale camera, maar de rest heb ik gemaakt met mijn nieuwe camera. Die kon ik toch niet in zijn doosje laten zitten?! Met een gloednieuwe camera op zak zou ik zeggen: Laat het avontuur maar beginnen!

Klik hier om de blog van mijn reismaatje Roxan te lezen.

 
De heerlijke Zweedse hapjes
 De eerste foto met mijn nieuwe camera :-)

 Schoonvader was onder de indruk van mijn nieuwe camera!

 Martijn is helemaal happy met z'n vlaggetje

 Gerben en Denice

 Tante Janneke en Sanne

 Papa en tante Dineke

 Ik en Sanne samen met oma

 De lieve meiden van de volleybal: Lizette, Anouk, Kelly en Manon

Met papa

 Papa en mama

 De meiju van leiju: Linda, Gizem, Elise en Roxan.
  Mama en Ineke: onze keukenprinsesjes

Wessel met zijn goede vrienden Yari en Frank

Met Wes en opa

 Lieve Mara, Vera en Emy

 <3





Geen opmerkingen:

Een reactie posten