zondag 16 maart 2014

wandelen

Martijn is weer naar huis. We hebben een hele leuke week gehad samen en ik kan nu al niet wachten tot het mei is totdat we elkaar weer zien! Dan gaan we samen naar Stockholm toe en hebben we een druk schema om alle bezienswaardigheden langs te gaan. (ABBA museum!!!)

De maandag dat Martijn aankwam, hebben Roxan en ik nog een heel stuk gewandeld langs het meer en het stadsbos. We zijn wel 4 uur aan het wandelen geweest en we hebben flink wat kilometers gemaakt! Mijn vingers waren het laatste stuk helemaal opgezwollen, net dikke worsies. De omgeving was echt heel mooi en het weer hadden we ook niet beter kunnen treffen.

In de avond kwamen onze vriendinnen uit Oostenrijk en uit Nederland echte Hollandse pannenkoeken met spek en kaas bij ons eten. Rond 10 uur was het tijd voor mij om naar het vliegveld te gaan om Martijn op te halen. De andere meiden zijn naar het meer gegaan om te kijken of ze het Noorderlicht konden spotten, EN JA HOOR ze hebben het gezien!! Lees erover op Roxan's reisblog. Jammer dat ik het gemist hebt, maar ik heb Martijn daarvoor in de plaats gekregen en daar ben ik ook heel blij mee. Mijn kans om het Noorderlicht te zien komt nog wel!

Ontbijten in de zon

Verliefde oude mensen

NYDALASJÖN

Bij het meer aangekomen

Selfie!

:)

Lekker weertje!

Genieten van de zon

China bridge, goede plek om het Noorderlicht te spotten in de nacht

China birdge

Langs het meer

China bridge

Langs het meer

STADSLIDEN

Aan de rand van Stadsliden

meneer de bever is aan het werk geweest

Zouden hier hertjes zitten?

Je moest goed uitkijken waar je liep, het ijs waarop je liep was van onder aan het wegsmelten!

BERGHEM

Helemaal naar Berghem gewandeld!



Niemand op straat te bekennen.. (zoals we ondertussen gewend zijn)

!!!!

!!!!

Heb ik ooit mijn mond dicht op een foto?

Het antwoord is nee...

Worstenhandjes

 PANNENKOEKEN

Proost!

jammie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten