dinsdag 8 april 2014

video: roomtour #2

Hoi allemaal!

Gisteren was het tijd voor wat klusjes die ik al heel lang uitstel. Ik heb mijn CV in orde gemaakt en een LinkedIn profiel aangemaakt en het voelt goed om dit af te hebben. Altijd leuk om dingen van je to do list af te strepen.

Daarna heb ik mijn kamer eens lekker schoongemaakt mijn raam open gegooid (daarna weer meteen dicht want je vriest gewoon dood als je raam langer open staat als 10 minuten) en een kaarsje aangestoken. Het voelt gelijk een stuk gezelliger en mijn hoofd is weer helemaal leeg als mijn kamer netjes is. Ik heb sinds de eerste roomtour wel wat dingen veranderd en ik ben heel blij met mijn kamertje hoe die nu is. (Hoe cool zijn die scrabble letters en mijn kaartenmuur??)

Ik had in mijn vorige roomtour post verteld dat ik een fotomuur wilde maken en dit heb ik ook gedaan. In de tussentijd heb ik die ook weer eraf gehaald omdat het niet helemaal naar mijn zin was want het werd er heel rommelig van. Nu heb ik van Roxan een leuk zeiltje voor aan de muur gekregen en dit heb ik beplakt met de foto's. Nu staat ie alleen al 2 weken te wachten op opgehangen te worden. Toch maar even spijkers kopen denk ik hehe..

Ook komen er nog meer DIY projectjes aan. Roxan en ik hebben in langs het meer een mooi stuk berkenhout gevonden waar ik een leuke kapstok/sieradenhanger/kaartenhanger van wil maken en we zijn druk lege potjes aan het sparen zodat we die leuk kunnen oppimpen.

Hieronder vindt je foto's van mijn kamer en helemaal onderaan mijn filmpje. (wel even op HD klikken!)
Neem ook een kijkje op de reisblog van Roxan om haar kamertje te zien.

Hej då!


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten